Perşembe, Ocak 08, 2009

Demokrasi Böyle Bişey Demek...

Hani diyorum ki biz salağız galiba. Susurluk döneminde eylem yapan bizlere "glu glu dansı yapıyorlar" demişlerdi. Sivas'ta canları yakanlarınavukatlığını yapan bir Adalet Bakanı vardı. Fehmi Koru' da bunların hepsininelini eteğini öpüyordu.


Bu meymenetsiz suratlı adam aşağıdaki yazıyı yazmış;


http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?Newsid=217322


Yani bize demokrasi dersi veriyor aklınca.


Ya Nihat Ergün denen AKP yöneticisine ne demeli, o da diyor ki; kisenin evinde silah olmasın, kimse kiseyiöldürmesin, kimse barışı baltalamasın vs. vs...


Sanki biz elimizde silahortalıkta dolaşıyoruz. Satırlarla gençleri kovalayan adamlar için ise gıkları çıkmıyor.


Yahu ne yüzsüzleşmiş bu adamlar böyle, bu nasıl bir deli cesaretidir. Ne uyumuşuz be arkadaşlar. Bu adamlar her şeyimizi ele geçirmiş. Sabah 06:30dan beri gazete okuyorum, işimi bile doğru dürüst yapamıyorum, sinirlerim gerildi zaten.


1 ayı aşkın süredir Londra' dayım ve ülkem insanı ile buradaki insanları karşılaştıracak çokça vakit buldum, canım vatanımıza çok yazık ettiğimizi yerinde gördüm. Bazen diyorlar ya hani, elit insanlarsınız halkı küçümsüyorsunuz. Be kardeşim neremiz elit, senden daha az kazanıyorum, sen gitmişsin her boş bulduğun yere ev yapmışsın, ben bir tane ev alabilmişim 10 yıl borç ödüyorum. Sonra ben elit sen halk oluyorsun.


Senin seçtiğin Cumhurbaşkanı 14 yaşında iken koynuna aldığı karısına televizyonda bile BU diye hitap ediyor, aynı kadın benden saygı bekliyor, özgürlük diyor. Önce kocan özgürlük versin kadın.


Ya defolun gidin be. Of ya...

Hiç yorum yok: