Perşembe, Mayıs 30, 2013

Bravo - Kubilay Gündüz

Bay Ahmet Kekeç,

Vallahi Bravo. Oncelikle muthis bir komedyen oldugunuz icin, sonrasinda ise tam olarak sahibine gore davranan sadik bir yandas oldugunuz icin bravo.

Yalniz kaldiginizda, soyle bir "hayatimda yaptiklarimla gurur duyuyor muyum" diye bir muhasebe yaptiginizda (yapiyor musunuz), hala huzulu hissediyorsaniz kendinizi, bu kez saglam midenize bravo.

Mehmet Yilmaz'a soylediklerinizi savunmak benim isim degil ve yapmayacagim. Ama tam bir gorev elemani olarak yuzunuz kizarmadan, konulari carpitmayi basarabilmeniz ve nezaketi geregi muhtemelen anladiginiz dilden size yanit vermeyecek bir muhataba araliksiz cakmaniz benim midemi bulandiriyor.

Peki, bundan sikayetci miyim? Elbette hayir, sizi ve sizin gibileri her gun zevkle okuyorum. Okuyorum ki; size, AKP'ye, din tuccarlarina, yalakalara, liboslara, emperyalistlere olan nefretim katlansin...

Sevgi ve saygilarimla yazmak isterdim ama size sevgim zaten yok, saygiyi da siz hak etmiyorsunuz.

Hiç yorum yok: